
Мотоцикл SP250T-5
85 565 ₴
72 582 ₴
- В наявності
- Код: 217208
- +380 (66) 872-26-82Сергій
Опис мотоцикла SPARK SP250T-5
Модель SPARK SP250T-5 — це сучасний Tur Enduro мотоцикл, що поєднує потужність, зручність і витривалість. Ідеальний варіант для тих, хто шукає надійний спарк мотоцикл для щоденних поїздок містом або подорожей за межами асфальту.
Двигун та трансмісія
Оснащений одноциліндровим чотиритактним двигуном об’ємом 249 см³, 20 к.с. Мотор працює на бензині А-92 і має масляне охолодження. Завдяки 6-ступеневій механічній коробці передач ізз міжнародною схемою перемикання водій має повний контроль у будь-якому режимі руху. Старт — електричний, запалюваннязапалення — електронне CDI, передача на заднє колесо здійснюється через ланцюг.
Шасі та гальма
Надійна металева рама, передня телескопічна вилка перевернутого типу й задній маятниковий моноамортизатор забезпечують стійкість на дорозі. Амортизатори — пружинно-масляні. Обидва гальма — дискові гідравлічні, що гарантує ефективне гальмування. Шини з дорожнім протектором мають розмір: 110/80-17 спереду, 130/70-17 ззаду.
Комфорт і безпека
Електронна панель приладів відображає все необхідне: швидкість, тахометр, номер передачі, залишок пального, пробіг і годинник. Потужна LED-оптика (фара та динамічні покажчики поворотів поворотники) робить вас помітним на дорозі. Сидіння — спортивне, двоярусне, зручне для двох осіб. Є захисні дуги, замок запалювання, сигналізація та блокування керма. До комплекту постачання У комплект входить набір інструментів.
Технічні параметри
Максимальна швидкість — 110 км/год, витрата пального — 2,9 л/100 км. Об’єм бака — 16 л. Висота по сидінню — 760 мм, колісна база — 1340 мм. Власна маса — 150 кг. Навантаження — до 150 кг. Якщо ви вирішили купити мото з надійною механікою та витривалим шасі — ця модель саме для вас.
SPARK SP250T-5 — мото класу Tur Enduro, створений для реального використання щодня. Чудовий вибір для тих, хто шукає мотоцикл SPARK.
Особливості моделі SPARK SP250T-5:
- двигун Loncin RE250 (166FMM) обʼємом 249 см3 і потужністю 15 кВт (20 к.с.);
- перевернутий передній амортизатор;
- цифрова панель приладів;
- сидіння з прошивкою;
- механічна 6-ступінчаста коробка передач;
- передні і задні гальма – дискові;
- USB-зарядний пристрій;
- LED-фара;
- світлодіодні динамічні покажчики поворотів.
| Основні атрибути | |
|---|---|
| Тип | Мотоцикл |
| Виробник | Loncin |
| Користувальницькі характеристики | |
| АКБ тип, ємність, А*год | Гелевий сухозаряджений акумулятор, 7 А•год |
| Амортизатори задні | Пружинно-масляні |
| Амортизатори передні | Пружинно-масляні |
| Балансувальний вал | Є |
| Блокування замка запалювання | Є |
| Блокування повороту керма | Замок на стійці керма |
| Вантажопідйомність, кг | 150 |
| Висота по сидінню водія, мм | 760 |
| Габаритні розміри (ДхШхВ), мм | 2095x770x1105 |
| Гальмівна рідина | DOT-4 |
| Генератор, (напуга, В) / (потужність, Вт) | 12 / 0,17 |
| Диск заднього колеса | Легкосплавний літій 5-спицевий |
| Диск переднього колеса | Легкосплавний літій 5-спицевий |
| Додатково | Додаткові лампи світлодіодного освітлення на захисних дугах |
| Дуги безпеки | Є |
| Діаметр циліндра, хід поршня, мм | 75*61,2 |
| Задня оптика | Світлодіодна фара, світлодіодні динамічні покажчики повороту (жовтий/помаранчевий) на гнучких кріпленнях |
| Задній багажник | Є |
| Запалювання | Електронне, CDI |
| Захист ніг пасажира | Немає |
| Захистна накладка на глушнику | Є |
| Зчеплення | Механічне, багатодискове, в масляній ванні |
| Колісна база, мм | 1340 |
| Комплект інструменту (зіп) | Стандартний |
| Конструкційна маса, кг | 150 |
| Коробка передач | Механічна, 6-швидкісна секвентальна (міжнародна) |
| Кофр для мотошолома | Немає |
| Кількість місць | Двомісний |
| Кількість і розташування клапанів | 2, в головці блока циліндрів |
| Максимальна швидкість, км/год | 110 |
| Максимальні оберти колінчастого валу, об/хв | 8000 |
| Масляний фільтр | Змінний паперовий |
| Модель двигуна | DY172FMM |
| Напуга бортової електромережі, В | 12 |
| Номінальна витрата палива, л/100 км | 2,9 |
| Номінальна потужність, кВт (к. с.) | 15 / 20 |
| Об'єм картера двигуна і коробки передач, л | 1,2 |
| Об'єм паливного бака, л | 16 |
| Паливні фільтри | Змінний сітчастий (паперовий) на паливопроводі |
| Передня оптика | Світлодіодна фара, світлодіодні динамічні покажчики повороту (жовтий/помаранчевий) на гнучких кріпленнях |
| Повітряний фільтр | Багаторазовий поролоновий (паперовий) |
| Привід заднього колеса | Ланцюгова передача |
| Приладова панель | Електронна. На дисплеї відображаються світлові індикатори, показання тахометра, спідометра, одометра, а також номер увімкненої передачі, кількість палива в баку та годинник |
| Протиугінна сигналізація | Є |
| Підвіска заднього колеса | Маятникова з моноамортизатором |
| Підвіска переднього колеса | Телескопічна вилка, перевернута |
| Підніжки водія | Відкидні алюмінієві |
| Підніжки пасажира | Відкидні алюмінієві |
| Рама | Металевий каркас |
| Робочий об'єм двигуна, см3 | 249 |
| Розмір шин: передня/задня | 110/80-17 / 130/70-17 |
| Розташування розподільного вала | Верхнє |
| Сидіння | Спортивного типу, напівжорстке, дворівневе, повної довжини |
| Система подачі палива | Самоплив |
| Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, із розташуванням клапанів у головці блока циліндрів |
| Тип заднього гальма | Дискове гідравлічне |
| Тип моторного мастила | Напівсинтетична клас SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів |
| Тип мотоцикла | Tur Enduro |
| Тип охолодження | Масляне охолодження |
| Тип палива | Бензин із октановим числом не нижче 92 |
| Тип переднього гальма | Дискове гідравлічне |
| Тип протектора, передній/задній | Дорожній високопрофільний асфальт |
| Тип стартера | Електростартер |
- Ціна: 72 582 ₴


