Опис трактораДТЗ 5354HPX
Сучасний універсальний повнопривідний трактор ДТЗ 5354НРХ з колесами збільшеної ширини оснащений двигуном CF3B35T з робочим об’ємом 1909 см³ номінальною потужністю 35 к. c. (25,7 кВт), максимальний крутильний момент якого зміщений вбік низьких обертів колінвала. Це дає можливість виконувати за низьких та середніх обертів більшість стандартних операцій з обробки ґрунту, що потребують значного тягового зусилля, наприклад, оранку лемішним плугом. У такий спосіб, відчутно знижується знос двигуна і збільшується термін його служби. Крім того, завдяки великому запасу крутильного моменту зникає необхідність перемикання на нижчу передачу під час подолання короткочасних збільшених навантажень. Це сприяє збільшенню строку служби трансмісії, а також підвищує рівень комфортності роботи та знижує стомлюваність тракториста, що особливо помітно під час повнозмінного режиму праці.
В іншому конструкція трактора ДТЗ 5354НРХ аналогічна до конструкції добре відомого бестселера ДТЗ 5244НРХ.
Модернізована посилена коробка передач з окремим реверсом забезпечує 9 швидкостей руху вперед і 9 швидкостей назад, що дає змогу вибрати оптимальний режим роботи та швидко змінювати напрямок руху.
Малошумна трансмісія, потужний навісний механізм, швидкознімний буксирний пристрій, гідравлічне рульове управління — усі вузли трактора розроблені та виготовлені із застосуванням сучасних технологій, що забезпечують високу надійність і довгий термін служби.
Конструктивні особливості робочого місця: унікальне просторе компонування, ергономічне розташування органів керування, невелике зусилля на керувальних органах забезпечують найвищий у своєму класі рівень комфорту для водія.
Конструктивні особливості:
- Двигун зі зміщеним максимумом крутильного моменту і великим моторесурсом.
- Реверсивна коробка перемикання передач 9+9.
- Посилена малошумна трансмісія.
- Гідравлічне рульове управління з окремим гідронасосом і гідробаком.
- Зручне розташування систем керування.
- Просторе місце оператора.
- Центральний перемикач світла.
- Посилений гідронавісний механізм із безступеневим регулюванням тяг і розкосів.
- Швидкознімний буксирувальний пристрій з обмеженням переміщення.
- Гідравлічна система оснащена масляним фільтром.
- Збільшений паливний бак.
- Високий кліренс.
- Регульована передня та задня колії.
- Посилені поворотні шарніри переднього моста.
- Сапун картера переднього моста виведений у підкапотний простір.
- Маточини задніх коліс виконані заодно з півосями.
- Кріплення дисків задніх і передніх коліс на шпильках.
- Задні та передні шини широкого профілю.
- Глушник і коліно глушника закриті захисним кожухом за всією довжиною.
- Забірник повітряного фільтра піднятий із зони інтенсивного запилення й оснащений циклоном.
- Акумуляторна батарея збільшеної ємкості.
- Електрогенератор підвищеної потужності.
- Вимикач маси.
Комплектація:
- Комфортне регульоване сидіння з амортизатором і підлокітниками.
- Електронна панель приладів (лічильник мотогодин, покажчик тиску масла, покажчик рівня палива, тахометр, покажчик температури води, покажчики напруги бортової мережі, сигнальні лампи).
- Гумовий килимок на підлозі місця водія.
- Антифрикційні накладки з бічними упорами на педалях.
- Фігурні антифрикційні руків’я на важелях керування.
- Рифлені підніжки з обох боків.
- Великі поручні на задніх крилах.
- Збільшені дзеркала заднього виду.
- Електрична розетка для причепа.
- Гідравлічні виходи зі швидкорознімними муфтами.
- Широкі задні крила посиленої конструкції.
- Задня додаткова фара.
- Передні навісні вантажі.
- Передні крила з бризковиками.
- Таблички для номерних знаків.
- Додатковий роз’єм 12 В на панелі приладів.
Купити трактор ДТЗ 5244НРХ можна по всій території України в наших офіційних представників або замовити за допомогою спеціальної форми зворотного зв’язку в розділі «Контакти». На цю модель дається гарантійний термін експлуатації 3 роки.
Користувацькі характеристики | |
---|---|
Інше електрообладнання | Звуковий сигнал, аварійна сигналізація |
Агротехнічний просвіт, мм | 400 |
Безпечний пуск | блокування стартера педаллю зчеплення |
Блокування диференціалу заднього мосту | Важелем |
Буксирувальний пристрій | Знімна маятникова серга з вертикальною неповоротною цапфою |
Вал відбору потужності (ВВП) | задній, поздовжній, 6 шліців, Ø35 |
Вимикач маси | під капотом, поруч з АКБ |
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм | 3300×1470×2050 |
Гальмо | на задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі |
Генератор – тип, напуга (В),потужність (Вт) | змінного струму, 14, 750 |
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання | 2 (1 напір/злив, 1 злив) зі швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника |
Гідроциліндр рульового управління | двобічний симетричний, з захисними кожухами |
Додаткове обладнання | Немає |
Додаткове обладнання кабіни | Немає |
Додаткові вантажі передні / задні, (шт. × кг) | 4×20 / 2×45 |
Додаткові понижуючи коробки | 3 діапазони |
Додаткові підніжки | З обох боків |
Експлуатаційна маса, кг | 1532 |
Електророзетка для підключення причепа | Є |
Задня навісна система | універсальна 3-точкова з гідропідйомником |
Кaбіна | – |
Кабіна водія | Немає |
Кліренс, мм | 350 |
Колісна база, мм | 1610 |
Колісна формула | 4×4 |
Колія задніх коліс, мм | 1200, 1320, 1400 |
Колія передніх коліс, мм | 1170, 1370 |
Комплектація | металеві передні крила з гнучкими бризковиками, металеві задні крила, таблички для кріплення номерних знаків, капот із гідропідйомниками |
Конструкція бічних розтяжок та укосів | жорсткі з різьбовим регулюванням довжини, додаткове ступеневе регулювання бічних розтяжок |
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг | 414 |
Масляний фільтр системи змащення | Є |
Модель двигуна | CF3B35T |
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування | Є |
Муфта зчеплення | суха, 1-дискова, пелюсткова, нормально замкнутого типу |
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м | 3,3 |
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м | 3,0 |
Напуга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год | 12 / 80 |
Номінальна витрата палива, г/кВт*год | ≤238 |
Номінальна потужність двигуна, к. с. (кВт) | 35 (25,7) |
Номінальне тягове зусилля, кН | 7,3 |
Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв | 2300 |
Об'єм двигуна, см³ | 1909 |
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв | 540 |
Об'єм масляного баку ГОРУ, л | 1,2 |
Об'єм масляного баку гідросистеми, л | 6,5 |
Об'єм мастила в картері трансмісії/ПВР, л | 12,0 / 3,2 |
Об'єм мастила в картері, л | 5,1 |
Об'єм паливного баку, л | 32,0 |
Окрема реверсивна коробка | вперед-нейтраль-назад |
Основна коробка передач | 3 швидкості |
Паливний фільтр грубого очищення | з датчиком наявності води у відстійнику та пробкою для зливання відстою |
Паливний фільтр тонкого очищення | Є |
Панель приладів | комбінована електронна, зі світловими індикаторами |
Передня навісна система | Немає |
Передній міст | ведучий, вимикальний, портального типу з бічними редукторами |
Повітряний фільтр | контактно-масляний: високий повітрозабірник із прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка |
Привід гідропідйомника | вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос, змінний масляний фільтр |
Підігрів повітря у впускному колекторі | електрична спіраль розжарювання |
Розмір задніх шин | 11.2-24 |
Розмір передніх шин | 6.50-16 |
Розміщення мастила гідропідйомника | Окремо в корпусі гідропідйомного механізму |
Розширювальний бочок системи охолодження | Є |
Рукоятка швидкого руління | Є |
Рульове управління | гідрооб’ємне з окремим насосом та окремим масляним баком |
Світлове обладнання | Основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів |
Сидіння водія | на амортизаторі, регульоване за жорсткістю, відстанню до керма та за нахилом спинки, з підлокітниками |
Система запуску | Електростартер |
Система змащення | комбінована, насосом та розбризкуванням |
Система охолодження | рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини |
Стоянкове гальмо | Блокуванням основних гальм за допомогою важеля |
Теоретична швидкість руху вперед, км/год | 2,62–42,7 |
Теоретична швидкість руху назад, км/год | 2,56–41,6 |
Тип двигуна | Дизельний, 4-тактний, з безпосереднім упорскуванням |
Тип масла в картері | ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Тип мастила в ГОРУ | ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 |
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту | ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL-5 |
Тип робочої рідини гідросистеми | ДТЗ HYDRA SYNT ISO НМ ISO 46 DIN HLP 46 |
Тип трансмісії | Механічна шестеренчаста |
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²) | 24 (245) |
Турбонаддув | – |
Управління гідропідйомником | Гідророзподільник трипозиційний |
Формула перемикання передач | (3×3)+(3×3) |
Число й розташування циліндрів | 3, вертикальне |
- Ціна: 312 375 ₴