Основна відмінність ДТЗ 510ДН від ДТЗ 570БН — це застосування дизельного двигуна потужністю 10 к. с. В іншому вони конструктивно і функціонально дуже схожі. Привід на коробку передач прямий, через нове безпечне дискове зчеплення нормально розімкнутого типу. Блокування важеля заднього ходу від випадкового вмикання. Наявність на транспортних колесах обгінних розблокіраторів, які значно полегшують поворот і розворот мотоблока. Великі колеса 4.00-10 та 8-секційна ґрунтофреза з максимальним захватом 1140 мм. Водночас навіть щільні ґрунти якісно розрихлюються за один прохід на необхідну глибину.
Дизельний двигун відчутно економніший за бензиновий, краще витримує тривалу роботу під навантаженням, за зниження обертів зберігає високий крутний момент, а отже, і тягу. Він більш довговічний і екологічний, не потребує регулювання карбюратора й системи запалювання, для полегшення запуску за низької температури оснащений декомпресором. Завдяки більшій вазі покращує зчеплення транспортних коліс із дорожнім покриттям або ґрунтом. Цей мотоблок цілком придатний не тільки для застосування в особистих господарствах, а й для професійного використання на городніх, садових і тепличних комплексах, а також як засіб для перевезення вантажів на спеціальному причепі.
На всі мотоблоки ДТЗ надається гарантія 2 роки.
Основні | |
---|---|
Стан | Новий |
Тип | Мотоблок |
Користувальницькі характеристики | |
Тип палива | Дизель |
Система охолодження двигуна | Повітряне охолодження |
Повітряний фільтр | Багатоступеневий фільтр із прозорим циклоном |
Вал отбора мощности | Задній поздовжній, під шпонку Ø18, L=24 |
Тип зчеплення | Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні |
Датчик рівня оливи | — |
Тип охолоджувальної рідини | — |
Об'єм системи охолодження, л | — |
Колія коліс, мм | 720 |
Глибина культивації, мм | До 200 |
Об'єм картера двигуна, л | 1,3 |
Інше обладнання | — |
Вимірювальні прилади | — |
Модель двигуна | 186FA |
Тип мастила в картері трансмісії | ТМ «ДТЗ» ТАД-17и API GL |
Привід фрези | Прямий із конічним редуктором |
Робочий об'єм двигуна, см3 | 406 |
Потужність двигуна, к. с. | 10,0 |
Тип та регулювання керма | Швидке регулювання за висотою та напрямком |
Тип приводу трансмісії | Прямий шестеренчастий |
Об'єм мастила в катері трансмісії, л | 3,0 |
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг | 123 / 128 |
Електрообладнання | — |
Спосіб встановлення ґрунтофрези | Замість транспортних коліс |
Ширина захоплення ґрунтофрези, мм | 620, 880, 1140 |
ЗІП | У комплекті |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 3,5; 8,2; 11,2 / 2,8 |
Кількість передач вперед/назад | 3 / 1 |
Транспортні колеса | 4.00-10 |
Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв | 40; 95; 130 |
Спосіб вмикання заднього ходу | Ручка на кермі |
Тип привідних пасів | — |
Місткість паливного бака, л | 4,0 |
Система запуску двигуна | Ручний стартер |
Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофрези | 5,5 мм × 235 мм / 32 шт. |
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год | 273 |
Тип причіпного пристрою | Мотоблочного типу |
Номінальні оберти, об/хв | 3000 |
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм | 360 |
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на колесах/на фрез, мм | 1600×710×880 / 1600×1140×800 |
Кількість секцій ґрунтофрези, шт. | 8=(2+1+1)×2 |
Струмок для під'єднання активного навісного обладнання | — |
Тип, ємність АКБ А∙рік | — |
Тип мастила в картері двигуна | ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Тип коробки передач | Шестеренчаста |
- Ціна: 30 311 ₴