Опис мотоцикла SPARK SP200R-25I версія 2018 р.
SPARK SP200R-25I – одна зі старших моделей у лінійці універсальних легких дорожніх мотоциклів SPARK. В оновленій версії 2018 року цей мотоцикл отримав цілу низку корисних конструктивних удосконалень, а також покращений дизайн. Переглянута комплектація й обвіси: як то кажуть, усе, що потрібно й нічого зайвого. Але загалом він так і залишився солідним добрим 197-кубовим класичним двомісником «на кожен день», який однаково впевнено почуває себе як на міському асфальті, так і на ґрунтовій дорозі. Він все так само надійний, витривалий, економічний і, що важливо в наш час, цілком доступний за ціною.
Кольорова гама
Нова версія SPARK SP200R-25I пропонується в шести варіантах колірного оформлення: чорному, червоному, синьому, блакитному, зеленому та білому.
Спортивний образ
Стильний лаконічний дизайн бензобака, у поєднанні з підведеною і злегка скошеною вперед лінією пасажирського сидіння, надає мотоциклу явну схожість із його спортивними побратимами більш високого класу.
Це відчуття посилюється обтічним вітровим щитком із фарою трапецеїдальної форми, профільованими бічними захисними накладками головки циліндра, «гоночним» щитком переднього колеса, подовженим заднім крилом.
Завершується спортивний образ великим заднім ліхтарем динамічної форми, що вбудований в обтічник сидіння.
Слід зазначити, що пасажирське сидіння у SPARK SP200R-25I повноцінне, не вкорочене, а невеликий задній багажник зручно використовувати як пасажирські ручки. Повна вантажопідйомність мотоцикла складає 150 кг (при власній масі 117 кг), що безпосередньо наближає його до машин середнього дорожнього класу. Ну і, звичайно, подовжене заднє крило прекрасно захищає і сам мотоцикл, і пасажира від бруду, що летить із колеса.
Функціональна оптика
У SPARK SP200R-25I передні й задні покажчики поворотів встановлені на еластичних тримачах і абсолютно травмобезпечні. До того ж вони однакові, а значить, взаємозамінні.
Передня фара оснащена стандартною 12-вольтовою лампою розжарювання з перемиканням «ближнє/дальнє», а також окремою лампочкою для підсвічування. Скло фари повністю прозоре, розсіювання відбувається завдяки багатосегментному відбивачу. Таке рішення дозволило зберегти обтічний профіль, не втративши за цих обставин яскравості світлового потоку.
Панель приладів: максимальна інформативність
За щитком обтічника SPARK SP200R-25I розташована нова електронно-механічна панель приладів. За дизайном і інформативністю вона більше автомобільна, ніж мотоциклетна. З боків розташовані великі, стрілочні спідометр і тахометр, що прекрасно читаються в будь-якій ситуації. На спідометрі, як і має бути: два лічильники – загального й щоденного пробігів. Посередині панелі – блок світлодіодних індикаторів: нейтраль, включена передача КПП, покажчик палива, покажчик заряду АКБ, дальнє світло, поворотники. А ще в цій панелі є три дуже корисних доповнення: стандартний USB-роз’єм для зарядки мобільних гаджетів, цифровий годинник та індикатор вхідного дзвінка на мобільний телефон («на ходу» в мотошоломі дзвінка можна й не почути).
Ергономіка
Завершуючи тему дизайну й ергономіки, варто зазначити три моменти. По-перше, і пасажирські, і водійські підніжки з обох боків зроблені відкидними. Це дуже зручно: вони не чіпляються за ноги, якщо виникає необхідність перекотити мотоцикл вручну. По-друге, дзеркала заднього виду закріплені на кронштейнах із підвищеною жорсткістю для зниження вібрації. Нова ергономічна форма дзеркал дає хороший огляд ззаду й не заважає дивитися вперед на дорогу. По-третє, глушник закритий спеціальною накладкою, основна функція якої зовсім не декоративна: вона захищає ногу пасажира від можливого опіку.
Двигун і трансмісія
Тепер подивимося детальніше на конструкцію мотоцикла й почнемо, звичайно, з двигуна. Чудово себе зарекомендував 197-кубовий одноциліндровий чотиритактний карбюраторний верхнеклапанник моделі 164FML, що розвиває потужність 13,2 к.с. (9,75 кВт) при 7500 об/хв. Максимальний крутний момент − 7,0 Нм при 5000 об/хв. Цього більш ніж достатньо, щоби без проблем переміщатися з повним завантаженням на крейсерській швидкості 85 км/год, а часом і швидше.
Запалювання електронне, CDI. Охолодження − повітряне, традиційне для цього класу техніки. Паливо − неетильований бензин з октановим числом не нижче 92. Тип моторного масла − напівсинтетичне моторне, класу SG, SF або вище, для 4-тактних мотоциклетних двигунів.
Трансмісія й ходова частина цілком мають класичну схему: ланцюговий привід із лівим розташуванням зірочок, задня підвіска − маятникова, на двох амортизаторах, передня підвіска − перевернутого типу.
Коробка передач п’ятишвидкісна, послідовна, нейтраль між першою і другою передачами. Номер ввімкненої передачі висвічується на панелі приладів. Зчеплення механічне, багатодискове, у масляній ванні. Переднє гальмо дискове, гідравлічне, заднє − барабанне, механічне.
Нові регульовані газомасляні амортизатори для заднього колеса з крученою пружиною змінного кроку й ресивером забезпечують плавний хід і відмінну керованість за будь-якого навантаження. П’ятиспицеві колеса − легкі й міцні одночасно − покращують динаміку розгону.
Витрата палива й сервіс
Оскільки цей мотоцикл не призначений для далеких експедицій і спортивних рекордів, 8-літрового паливного бака цілком достатньо, щоб за середньої витрати 3 літри на 100 км проїхати 270 км: а навіщо возити із собою зайву вагу, якщо завжди можна заправитися на будь-якій автозаправці . Але про всяк випадок аварійний запас є: достатньо перемкнути паливний кран у потрібну позицію.
Технічне обслуговування мотоцикла порівняно просте, не вимагає дорогих спеціальних інструментів і матеріалів, може виконуватися в мотомайстерні або самостійно в гаражі. Тобто SPARK SP200R-25I − невибаглива й надійна «робоча конячка», але водночас досить зручна, жвава, маневрена і з відмінним дизайном.
Основні атрибути | |
---|---|
Тип | Мотоцикл |
Колір | Зелений |
Стан | Новий |
Користувальницькі характеристики | |
Тип стартера | Електростартер, кікстартер |
Рама | Дуплексна, трубчастий каркас |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів |
Коробка передач | механічна 5-ступінчаста, послідовна схема 1-0-2-3-4-5) |
Тип палива | Бензин з октановим числом не нижче 92 |
Вантажопідйомність, кг | 150 |
Колісна база, мм | 1240 |
Модель двигуна | FT164FML |
Повітряний фільтр | Багаторазовий поролоновий |
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм | 1945х710х1122 |
Зчеплення | Механічне, багатодискове, в масляній ванні |
Запалювання | Електронне, CDI |
Приладова панель | Комбінована. Механічний спідометр, індикація: номер передачі, дальнє світло, повороти, вхідний дзвінок. |
Протиугінна сигналізація | Нема |
Привід заднього колеса | Ланцюгова передача 14/40 відкрита |
Захистна накладка на випускній трубі | Нема |
Паливні фільтри | Полімерна сітка в горловині бака, металева сітка на паливному крані |
Захист ніг пасажира | Нема |
Диск заднього колеса | Легкосплавний літій 5-спицевий |
Тип мотоцикла | Дорожній легкий |
Дуги безпеки | Нема |
Підніжки водія | Невідкидні |
Балансувальний вал | Нема |
Кофр для мотошолома | Нема |
Конструкційна маса, кг | 115 |
Робочий об'єм двигуна, см3 | 197 |
Підвіска переднього колеса | Телескопічна вилка |
Задній багажник | Повнорозмірний |
Передня оптика | Фара вбудована в обтічник, з лампою розжарювання. Покажчики поворотів з лампами розжарювання. |
Об'єм паливного бака, л | 10,0 |
Тип переднього гальма | Дискове гідравлічне |
Номінальна витрата палива, л/100 км | 2,8 |
Номінальна потужність, кВт (к. с.) | 9,75 / 13,2 |
Напуга бортової електромережі, В | 12 |
Розмір шин: передня/задня | 2.75-18 / 3.00-18 |
Підвіска заднього колеса | Маятникова з двома амортизаторами |
Амортизатори задні | Пружинно-масляні |
Сидіння | Спортивного типу, напівжорстке, дворівневе, повної довжини |
Об'єм картера двигуна і коробки передач, л | 1,0 |
Блокування замка запалювання | Нема |
Підніжки пасажира | Відкидні |
АКБ тип, ємність, А*год | Гелева, 9 |
Масляний фільтр | Полімерна сітка |
Генератор, (напуга, В) / (потужність, Вт) | 14/85 |
Задня оптика | Задній ліхтар вбудований в обтічник крила, комбінований: гальмо, габарит, зі світлодіодною матрицею. Покажчики поворотів з лампами розжарювання. |
Тип заднього гальма | Барабанний механічний |
Тип протектора, передній/задній | Дорожній універсальний "асфальт/грунт" |
Додатково | Гофровані чохли на стійках передньої вилки |
Диск переднього колеса | Легкосплавний літій 5-спицевий |
Гальмівна рідина | DOT 3, DOT 4 |
Висота по сидінню водія, мм | 800 |
Максимальні оберти колінчастого валу, об/хв | 7500 |
Блокування повороту керма | Замок на стійці керма |
Тип охолодження | Повітряне охолодження |
Максимальна швидкість, км/год | 110 |
Комплект інструменту (зіп) | Стандартний |
Тип моторного мастила | Напівсинтетичне моторне мастило класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів |
Захистна накладка на глушнику | Хромована |
Кількість місць | Двомісний |
Кількість і розташування клапанів | 2, верхнє |
Амортизатори передні | Масляні |
Система подачі палива | Самоплив |
Розташування розподільного вала | Верхнє |
- Ціна: 32 086 ₴