Опис мотоцикла SP110C-3C
Найбільш точно суть мотоцикла SPARK SP110С-3С можна схарактеризувати словами: «практичність, універсальність, ергономічність».
Це майже ідеальний двоколісний транспорт для тих, хто на перше місце ставить функціональність і зручність експлуатації. Для тих, кому потрібно кожен день їздити міськими вулицями у своїх справах, ввечері заїхати в магазин і накупити продуктів, а у вільний час вибратися по гриби або на риболовлю.
Але водночас завжди та всюди почуватися впевнено та комфортно — і на гладкому асфальті, і на нерівній ґрунтовій дорозі, і на звивистій лісовій стежці. Ну і, звичайно, щоб витрати на придбання та експлуатацію мотоцикла не були надмірними для сімейного бюджету.
Варто особливо відзначити, що при всій своїй раціональності та економічності SP110C-3С гарний і навіть елегантний. Сучасний дизайн і вдала конструкція зовнішньої обвески надають мотоциклу вельми привабливий зовнішній вигляд.
Здвоєна яскрава фара оригінальної форми, з галогенними лампами «дальнє/ближнє», вбудована в обтічник керма і світить туди, куди повертається кермо: водій завжди бачить, куди їде.
Великі передні покажчики поворотів також вбудовані в обтічник керма та добре помітні навіть вдень. Бічні світловідбивачі на рульовій колонці й задній світловідбивач підвищують безпеку експлуатації.
Уся оптика сертифікована за євростандартами, тому не виникає жодних проблем під час реєстрації мотоцикла.
У мотоциклі застосоване компонування «скутерета» з заниженою рамою й паливним баком під сидінням — водієві зручно сідати та вставати.
Сидіння двомісне, великої довжини, напівм’яке — зручно і водієві, і пасажиру. Великі бічні руків’я та кофр, як опора для спини, значно покращують комфорт для пасажира.
Вантажопідйомність мотоцикла цілком достатня — 150 кг. Водночас сам мотоцикл зовсім неважкий і важить усього 85 кг.
4 багажних місця дають змогу розмістити багато різних вантажів: зручний речовий кошик із кришкою над переднім колесом; додатковий багажник із пружинною притискною рамкою між сидінням і кермом; задній багажник, на якому встановлено великий кофр із замком; багажний відсік під сидінням також відмикається ключем.
Паливний бак під сидінням виключає доступ сторонніх осіб до бака.
Довгий передній щиток надійно захищає мотоцикл від бруду.
Зручні центральна й бічна відкидні стійки швидко й надійно фіксують мотоцикл під час стоянки.
Встановлена комбінована панель приладів із сучасним дизайном: спідометр, лічильник пробігу, дальнє світло, повороти, номер увімкненої передачі, покажчик рівня палива.
Є важіль керування повітряною заслінкою карбюратора — полегшує запуск холодного двигуна за низької температури навколишнього повітря.
Дзеркала сучасні, з добрим оглядом. М’які антифрикційні руків’я керма — зручно тримати, не вислизають, знижується втома рук.
Протиугінне блокування керма від замка запалювання — немає потреби переставляти ключ для блокування керма.
Потужний глушник значно знижує рівень шуму від двигуна.
Об’ємні профільовані бічні обтічники добре захищають ноги водія від бруду з-під переднього колеса і від зустрічного повітряного потоку.
Складана підніжка пасажира з антифрикційним покриттям не заважає під час перекочування мотоцикла вручну.
Задній комбінований ліхтар обтічної форми з дворежимною лампою вбудований у заднє крило.
Задні покажчики поворотів виконані в одному корпусі з ліхтарем: не заважають і захищені від пошкоджень.
Двигун має об’єм 107 см³, потужність 6,8 к. с. (5,0 кВт) — достатньо і для міста, і для сільських доріг.
Максимальна швидкість 80 км/год. Об’єм паливного бака – 4,0 л, середня витрата палива — 2,0 л/100 км.
Сорочка циліндра з поздовжніми ребрами охолодження створює поліпшені умови охолодження двигуна і знижує можливість його перегріву. А додатковий змінний паливний фільтр збільшує термін служби двигуна.
Кругова коробка передач 0-1-2-3-4-0 перемикається за допомогою зручного двоплечого важеля з «п’ятою».
Муфта зчеплення автоматична, тобто керування передачами дуже просте і зручне.
Повний захист ланцюга від піску, пилу й каменів відчутно подовжує термін служби ланцюгової передачі.
Два пружинно-масляні задні амортизатори мають пружини зі змінним кроком навивання й надають високу плавність ходу й комфорт під час руху на будь-яких дорогах, забезпечують добру амортизацію і на асфальті, і на ґрунті.
Встановлені сучасні 17-дюймові легкосплавні диски з 5 спицями, шини передніх коліс 2.50-17, задніх 2.75-17, протектор універсальний «асфальт/ґрунт» — добра динаміка й курсова стійкість на асфальті, дуже непогана прохідність на ґрунтовій дорозі.
Барабанні механічні гальма надійні, прості в обслуговуванні й мають довгий термін служби.
Довгий пластиковий задній бризковик із кріпленням для номерного знака надійно захищає пасажира і водія від бризок бруду з заднього колеса.
Як бачимо, SPARK SP110С-3С — чудовий варіант економного універсального мотоцикла «на всі випадки життя», який за правильної експлуатації та своєчасного техобслуговування вірно прослужить своєму власникові довгий час.
Основні атрибути | |
---|---|
Тип | Мотоцикл |
Користувальницькі характеристики | |
Тип стартера | Електростартер, кікстартер |
Рама | Хребтова |
Тип двигуна | Одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів |
Коробка передач | механічна 4-ступінчаста, кругова (схема -0-1-2-3-4-) |
Тип палива | Бензин з октановим числом не нижче 92 |
Вантажопідйомність, кг | 150 |
Колісна база, мм | 1210 |
Модель двигуна | 1P52FMBH |
Повітряний фільтр | Одноразовий паперовий |
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм | 1975х690х1070 |
Зчеплення | Механічне, багатодискове, в масляній ванні |
Запалювання | Електронне, CDI |
Приладова панель | Комбінована. Механічний спідометр, індикація: номер передачі, дальнє світло, повороти, вхідний дзвінок. |
Протиугінна сигналізація | Нема |
Привід заднього колеса | Ланцюгова передача 14/40 в захисному кожусі |
Захистна накладка на випускній трубі | Нема |
Паливні фільтри | Змінний сітчастий паперовий на паливопроводі |
Захист ніг пасажира | Нема |
Диск заднього колеса | Легкосплавний літій 5-спицевий (спиці подвоєні) |
Тип мотоцикла | Дорожній легкий |
Дуги безпеки | Нема |
Підніжки водія | Невідкидні |
Балансувальний вал | Нема |
Кофр для мотошолома | Не швидкознімний |
Конструкційна маса, кг | 88 |
Робочий об'єм двигуна, см3 | 110 |
Підвіска переднього колеса | Телескопічна вилка |
Задній багажник | Повнорозмірний |
Передня оптика | Фара вбудована в обтічник, з лампою розжарювання. Покажчики поворотів з лампами розжарювання. |
Об'єм паливного бака, л | 4,0 |
Тип переднього гальма | Барабанний механічний |
Номінальна витрата палива, л/100 км | 2,0 |
Номінальна потужність, кВт (к. с.) | 5,0 / 6,8 |
Напуга бортової електромережі, В | 12 |
Розмір шин: передня/задня | 2.50−17 / 2.75−17 |
Підвіска заднього колеса | Маятникова з двома амортизаторами |
Амортизатори задні | Пружинно-масляні |
Сидіння | Дорожнього типу, м'яке, однорівневе, повної довжини |
Об'єм картера двигуна і коробки передач, л | 0,5 |
Блокування замка запалювання | Нема |
Підніжки пасажира | Відкидні |
АКБ тип, ємність, А*год | Кислотно свинцева, 7 |
Масляний фільтр | Полімерна сітка |
Генератор, (напуга, В) / (потужність, Вт) | 14/85 |
Задня оптика | Задній ліхтар вбудований в обтічник крила, комбінований: гальмо/габарит, 21/10 Вт. Покажчики поворотів з лампами розжарювання |
Тип заднього гальма | Барабанний механічний |
Тип протектора, передній/задній | Дорожній універсальний "асфальт/грунт" |
Додатково | Передній вантажний кошик, вантажний кошик на рамі |
Диск переднього колеса | Легкосплавний літій 5-спицевий (спиці подвоєні) |
Гальмівна рідина | Нема |
Максимальні оберти колінчастого валу, об/хв | 8000 |
Тип охолодження | Повітряне охолодження |
Максимальна швидкість, км/год | 80 |
Комплект інструменту (зіп) | Стандартний |
Тип моторного мастила | Напівсинтетичне моторне мастило класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів |
Захистна накладка на глушнику | Нема |
Кількість місць | Двомісний |
Кількість і розташування клапанів | 2, верхнє |
Амортизатори передні | Масляні |
Система подачі палива | Самоплив |
Розташування розподільного вала | Верхнє |
- Ціна: 30 545 ₴