Продавець Інтернет-магазин "Роботяга" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
231 відгук
УВАГА! Для отримання додаткових знижок телефонуйте!
+380 (97) 389-80-37
Інтернет-магазин Роботяга
Кошик

Мотоцикл SPARK SP110C-2WQ

24 960 

  • В наявності
  • Код: 000126875
Мотоцикл SPARK SP110C-2WQ
Мотоцикл SPARK SP110C-2WQВ наявності
24 960 
+380 (97) 389-80-37
Дмитро
+380 (97) 389-80-37
Дмитро
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

Опис мотоцикла SP110С-2WQ

Мода змінюється, а класика вічна. Це твердження якнайкраще характеризує один із найпопулярніших у світі легких мотоциклів – стару добру класичну АЛЬФУ. За десятки років виробництва «всі його дитячі хвороби давно вивчені та вилікувані», конструкція доведена практично до ідеалу, а за співвідношенням «ціна/якість» ніщо інше не може зрівнятися. Проте «класика» зовсім не означає, що в конструкції та дизайні мотоцикла немає місця для сучасних рішень, і нова модель АЛЬФИ — SPARK SP110C-2WQ – найкраще тому підтвердження::

класичне компонування, традиційний дизайн;

великі легкосплавні 5-спицеві диски з червоною смугою, як у 150-кубових і 200-кубових машин;

стильна кругла фара в корпусі чорного кольору з галогенною лампою;

міцні зварні захисні дуги й захист ніг пасажира;

складані підніжки водія;

задня підніжка платформного типу з антиковзною накладкою;

задні амортизатори з захисними стаканами;

великий швидкознімний кофр;

звуковий повторювач сигналу поворотів;

спідометр/одометр, тахометр, облік добового пробігу;

великий комбінований задній ліхтар;

бокові відбивачі на передній вилці;

уся оптика сертифікована за євростандартом;

дзеркала заднього виду оригінальної овальної форми з поліпшеним оглядом;

додатковий змінний паливний фільтр;

гофра на передній вилці;

універсальний протектор для асфальту і ґрунтовки.


Дійсно, АЛЬФА – не просто мотоцикл, а справжня легенда, осідлавши яку, відразу розумієш, що це «мотоцикл для життя». SPARK SP110C-2WQ ідеальний для початківців, оскільки досить міцний, безпечний і пробачає багато помилок водія. А висока економність, чудова маневреність, зручна посадка й щедра комплектація задовольнять досвідчених мотоциклістів під час тривалої та інтенсивної експлуатації як у місті, так і в сільській місцевості.

Отже, головні відмінності мотоцикла АЛЬФА SPARK SP110C-2WQ – незвичайна практичність і універсальність у поєднанні з дуже доступною ціною. Він повністю передбачуваний і йому цілком можна довіряти: якщо своєчасно проводити технічне обслуговування, замінювати витратні матеріали й не надто захоплюватися перегонами пересіченою місцевістю, SPARK SP110C-2WQ вірно прослужить своєму господареві довгі роки. Але навіть якщо і трапиться поломка, величезний вибір досить недорогих запчастин і комплектовання на цей мотоцикл є ледве чи не в кожному сільському магазині. До речі, у будь-якому мотосалоні є вибір додаткових аксесуарів, що вражає: вітрове скло, дзеркала з підсвічуванням, захист від бруду на дуги безпеки, бризковики, захист для рук тощо.

Давайте ж познайомимося з новою версією SPARK SP110C-2WQ ближче. Ми впевнені: навіть ті, хто давно знайомий з АЛЬФОЮ і вважає, що знає її вздовж і вшир, знайде тут для себе щось нове й цікаве.

Кольорова гама

SPARK SP110C-2WQ випуску 2020 року пропонується в кольоровій гамі, що стала вже традиційною для легких мотоциклів SPARK: чорний, сірий, бордовий і синій.

Класичний дизайн

Як уже зазначалося, дизайн SPARK SP110C-2WQ – строгий, класичний: є все необхідне, але немає нічого зайвого.

Фара велика кругла, з хромованим ободом, що в комплексі з іншими хромованими деталями доповнює класичний вигляд мотоцикла.

Традиційний «альфовський» бензобак вміщує 8 літрів бензину, а його кришка замикається на ключ.

Сидіння, довге, однорівневе та розташоване горизонтально.

Широкі довгі щитки переднього й заднього колеса не лише добре захищають водія від бруду, але й надають вигляду мотоцикла завершеності, солідності.

Ефективна оптика

Класична яскрава фара з галогенною лампочкою чудово освітлює дорогу й дає можливість впевнено рухатися в будь-який час доби. Але якщо раптом буде потрібно додаткове освітлення, є багато зручних місць для встановлення додаткових фар.

Задній ліхтар великий, комбінованого типу, добре помітний і в темний, й у світлий час доби. У нього вбудовано й підсвічування номерного знака. Для підвищення рівня пасивної безпеки на стійках керма встановлені катафоти-відбивачі. Усі оптичні елементи сертифіковані за європейським зразком.

Панель приладів

Панель приладів також класична трикорпусна, але хромовані акценти додають свіжості зовнішньому вигляду.

Ліворуч встановлений великий круглий стрілковий спідометр, з якого чудово зчитується інформація, із подвійним лічильником пробігу – загальним і добовим. Праворуч – стрілковий тахометр такого ж розміру.

На центральній секції розташовані світлові індикатори нейтралі й номера ввімкненої передачі, дальнього світла, покажчиків поворотів, а також замок запалювання. Є звуковий повторювач сигналу поворотів («пискавка»).

Ергономіка органів керування

Мотоцикл АЛЬФА сконструйований у такий спосіб, аби ним могли безпечно і з комфортом користуватися люди різного зросту і ваги. Тому він ідеально збалансований і має оптимальний кут нахилу рульової колонки, що дає змогу стійко тримати траєкторію, рухаючись на великій швидкості. Водночас SP110C-2WQ має чудову керованість, що важливо для маневрування в щільному міському потоці або на нерівній ґрунтовій дорозі. Кермо досить широке, щоб його можна було надійно утримувати в будь-якій ситуації. Висоту розташування руків’їв керма можна регулювати під зріст водія.

На кермі розташовані важелі керування зчепленням і переднім гальмом, а також комбіновані перемикачі роботи електроприладів, зокрема кнопки електростартера і звукового сигналу, клавіші керування світлом фари та швидкого глушіння двигуна, керування сигналами поворотів та ін.

Дзеркала заднього виду овальні, закріплені на жорстких стійках і забезпечують чудовий огляд. Встановлено замок блокування керма в стоянковому стані.

Штоки стійок передньої вилки закриті гофрованими чохлами — це не лише збільшує строк служби вилки, але й поліпшує зовнішній вигляд мотоцикла.

Перемикання механічної кругової коробки передач здійснюється двоплечим важелем, розташованим ліворуч від двигуна. Праворуч – потужна педаль заднього гальма і відкидний важіль кікстартера.

Особливості конструкції і безпека

Універсальність і безпека мотоцикла SP110C-2WQ забезпечуються завдяки грамотному використанню основних і навісних елементів конструкції. Сидіння, як уже зазначалося, двомісне, довге, однорівневе, горизонтально розташоване, вантажопідйомністю 150 кг. На ньому абсолютно не тісно їхати вдвох із пасажиром, а під час самостійної поїздки можна легко змінювати посадку від вертикальної чоперної до низької спортивної. Можливість зміни пози особливо зручна за тривалих поїздок.

Безпека водія гарантується трубчастими дугами безпеки, звареними в єдину міцну захисну раму. Кріпильні елементи цієї рами розраховані так, що деформуються в разі бічного падіння й гасять, у такий спосіб, енергію удару. Водночас і водій, і основна рама мотоцикла залишаються без ушкоджень, і навіть самі дуги безпеки тільки дряпаються, але не мнуться. Підніжки водія зроблені складаними, щоб за них не чіплялися ноги під час перекочування мотоцикла з місця на місце вручну.

Безпека пасажира гарантується цілим комплексом конструктивних елементів. Насамперед – це, звичайно, зручне повноцінне пасажирське місце. Підніжки пасажира – широкі й довгі, платформного типу, оснащені гумовими антиковзними накладками. Конструктивно підніжки пасажира з’єднані в одне ціле з багажником і з захисним огородженням заднього колеса, що виключає потрапляння ніг пасажира в колісний диск. На багажнику встановлений великий пластиковий кофр.

Його можна використовувати для зберігання мотошолома або перевезення речей. Для підвищення комфорту пасажира, на кофрі є широка профільована накладка, яка утворює імпровізовану спинку сидіння. Крім того, пружини задніх амортизаторів закриті зверху захисними стаканами, щоб ноги або одяг пасажира не могли застрягати між витками пружини. А вихлопна труба й конічний глушник закриті декоративними хромованими накладками, щоб уникнути опіків.

Двигун, трансмісія і ходова частина

Дуплексна рама мотоцикла досить жорстка й добре протистоїть скручуванню – це важливо для збереження керованості на поганій дорозі.

Одноциліндровий чотиритактний двигун моделі 1R52FMH має робочий об’єм 107 см3, розвиває потужність 6,8 к. с. і дає змогу мотоциклу розвивати максимальну швидкість до 85 км/год. Запуск двигуна здійснюється електростартером або кікстартером. Карбюратор зроблений за японською ліцензією, забезпечує добру динаміку розгону, але водночас досить економний: витрата бензину лише приблизно 2,0 літри на 100 км у крейсерському режимі руху. Є додатковий змінний фільтр для найкращого очищення палива.

Горизонтальне розташування двигуна й головка циліндра з поздовжніми ребрами зумовлюють добре його охолодження потоком повітря, що набігає. Запалювання електронне, CDI. Охолодження – повітряне, традиційне для цього класу техніки. Паливо — неетильований бензин з октановим числом не нижче 92. Рекомендована до використання напівсинтетична моторна олива SPARK 4T 10W-40 API SL.

На АЛЬФУ можуть встановлюватися різні варіанти коробок передач. У цій моделі встановлена найбільш надійна чотиришвидкісна коробка передач кільцевого типу, з нейтральною передачею між 1-ю та 4-ю передачами. Передачі можна перемикати як у прямому, так і у зворотному напрямках. Саме тому необхідна індикація ввімкненої передачі на панелі приладів: щоб точно знати, яка передача увімкнена. Зчеплення механічне, багатодискове, у масляній ванні. Ланцюгова передача повністю прибрана в металевий кожух для захисту від пилу, бруду й каменів.

Традиційна для мотоциклів цього типу маятникова задня підвіска оснащена двома енергоємними пружинно-масляними амортизаторами зі ступеневим регулюванням жорсткості. Пружини забезпечують комфорт і керованість на всіх режимах експлуатації мотоцикла. Гальма переднє й заднє – барабанні, механічні. Вони можуть дещо поступатися в ефективності дисковим, але помітно виграють у простоті та ремонтопридатності, окрім того такий тип гальм краще захищений від каменів та пилу.

17-дюймові колеса оснащені сучасними литими п’ятиспицевими дисками, легкими й міцними одночасно. Такі диски забезпечують чудову динаміку розгону та роботу амортизаторів на дорожніх нерівностях. Раніше їх встановлювали тільки на 150-кубові або 200-кубові моделі. Ободи чорні, з червоною смужкою — це надає мотоциклу особливого шарму. Протектор шин — універсальний із високим рельєфом, дає чудове зчеплення як з асфальтом, так і зі щебенем або ґрунтом.

Експлуатація та сервіс

За десятиліття експлуатації в різних країнах і на всіх континентах, мотоцикл АЛЬФА показав себе таким вдалим, надійним і зручним, що його перевага не потребує додаткового підтвердження. Завдяки легкості й невеликим габаритам він чудово придатний як підлітку, який прагне поганяти вулицями в компанії друзів, так і дорослій людині — для щоденних рейсів на роботу, і пенсіонеру — для поїздок на дачу, риболовлю, чи в ліс по гриби. А останнім часом АЛЬФУ успішно опановують багато представниць прекрасної статі.

Окрім універсальності, економності й невисокої ціни, великими перевагами АЛЬФИ є також простота експлуатації, обслуговування та ремонту. Для цього не потрібні якісь спеціальні дорогі пристосування або хитрі інструменти, не потрібно їхати на фірмове СТО — усе можна зробити самостійно в будь-якій майстерні, у гаражі або навіть просто на вулиці. Водночас АЛЬФА має чудові можливості для модернізації, як ми вже зазначали, кількість аксесуарів для цього мотоцикла в продажу більша, ніж для будь-якого іншого.

Як бачимо, класичний легкий мотоцикл АЛЬФА займає гідне місце серед речей, цінність яких підтверджена часом. А якщо ви оберете його в супутники життя, то він стане вам вірним другом і надійним помічником.

Характеристики
Основні атрибути
ТипМотоцикл
СтанНовий
ВиробникСаме Те
Користувальницькі характеристики
АКБ тип, ємність, А*годКислотно свинцева, 7
Амортизатори задніПружинно-масляні
Амортизатори передніМасляні
Балансувальний валНема
Блокування замка запалюванняНема
Блокування повороту кермаЗамок на стійці керма
Вантажопідйомність, кг150
Висота по сидінню водія, мм780
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм2000х680х1300
Гальмівна рідинаНема
Генератор, (напуга, В) / (потужність, Вт)14/85
Диск заднього колесаЛегкосплавний літій 5-спицевий
Диск переднього колесаЛегкосплавний літій 5-спицевий
ДодатковоГофровані чохли на стійках передньої вилки
Дуги безпекиЧорні Фарбовані
Діаметр циліндра, хід поршня, мм52,4, 49,5
Задня оптикаЗадній ліхтар навісній комбінований: гальмо, габарит, освітлення номера (лампи розжарювання). Покажчики поворотів з лампами розжарювання.
Задній багажникПовнорозмірний
ЗапалюванняЕлектронне, CDI
Захист ніг пасажираНема
Захистна накладка на випускній трубіНема
Захистна накладка на глушникуХромована
ЗчепленняМеханічне, багатодискове, в масляній ванні
Колісна база, мм1180
Комплект інструменту (зіп)Стандартний
Конструкційна маса, кг83
Коробка передачмеханічна 4-ступінчаста, кругова (схема -0-1-2-3-4-)
Кофр для мотошоломаНе швидкознімний
Кількість місцьДвомісний
Кількість і розташування клапанів2, верхнє
Максимальна швидкість, км/год80
Максимальні оберти колінчастого валу, об/хв8000
Масляний фільтрПолімерна сітка
Модель двигуна1P53FMH
Напуга бортової електромережі, В12
Номінальна витрата палива, л/100 км2,0
Номінальна потужність, кВт (к. с.)5,0 / 6,8
Об'єм картера двигуна і коробки передач, л0,5
Об'єм паливного бака, л8,0
Паливні фільтриЗмінний сітчастий (паперовий) на паливопроводі
Передня оптикаФара кругла з лампою розжарювання. Покажчики поворотів з лампами розжарювання.
Повітряний фільтрОдноразовий паперовий
Привід заднього колесаЛанцюгова передача 14/40 в захисному кожусі
Приладова панельРоздільна. Механічні спідометр і тахометр, індикація: номер передачі, дальнє світло, повороти.
Протиугінна сигналізаціяНема
Підвіска заднього колесаМаятникова з двома амортизаторами
Підвіска переднього колесаТелескопічна вилка
Підніжки водіяНевідкидні
Підніжки пасажираПлатформного типу з протиковзкою накладкою
РамаДуплексна, трубчастий каркас
Робочий об'єм двигуна, см3107
Розмір шин: передня/задня2.50-17 / 2.75-17
Розташування розподільного валаВерхнє
СидінняДорожнього типу, м'яке, однорівневе, повної довжини
Система подачі паливаСамоплив
Тип двигунаОдноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів
Тип заднього гальмаБарабанний механічний
Тип моторного мастилаНапівсинтетичне моторне мастило класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів
Тип мотоциклаДорожній легкий
Тип охолодженняПовітряне охолодження
Тип паливаБензин з октановим числом не нижче 92
Тип переднього гальмаБарабанний механічний
Тип протектора, передній/заднійДорожній універсальний "асфальт/грунт"
Тип стартераЕлектростартер, кікстартер
Інформація для замовлення
  • Ціна: 24 960 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner