Трактор KENTAVR 244SXU – Надійна машина для ефективної роботи
Трактор KENTAVR 244SXU – це сучасний, потужний і універсальний агрегат, створений для виконання широкого спектру сільськогосподарських, будівельних та комунальних завдань. Завдяки ретельно продуманій конструкції та використанню сучасних технологій, цей трактор забезпечує високий рівень продуктивності, маневреності та надійності навіть у найскладніших умовах експлуатації.
Основна комплектація:
- Металеві передні та задні крила для захисту агрегата та покращення аеродинаміки
- Ящик для запасних частин (ЗІП) для зручного зберігання комплектуючих
Основні характеристики
- Номінальна потужність двигуна: 24 л.с. (17,6 кВт)
- Колісна формула: 4×4
- Номінальне тягове зусилля: 6,3 кН
- Рульове управління: Гідрооб’ємне з окремим насосом та масляним баком
- Формула перемикання передач: (4+1)×2
- Муфта зчеплення: Суха, 1-дискова, постійно замкнутого типу
- Кабіна: Немає
- Габаритні розміри (Д×Ш×В), мм: 3400×1490×2050
- Експлуатаційна маса, кг: 1370
Двигун
- Модель двигуна: KM385BT
- Тип: Дизельний, 4-тактний з безпосереднім впорскуванням
- Циліндри: 3, розташовані вертикально
- Об’єм двигуна: 1532 см³
- Турбонаддув: Відсутній
- Номінальні оберти колінчастого вала: 2350 об/хв
- Номінальний розхід палива: ≤275 г/кВт·год
- Тиск впорскування палива: 18,5–19,0 МПа
- Система запуску: Електростартер із блокуванням стартера педаллю зчеплення
- Система охолодження: Жидкостна, закрита, з примусовою циркуляцією
- Об’єм паливного бака: 32 л
- Фільтри: Топливний фільтр грубої очистки (без датчика води, з пробкою для скидання води), тонкого очищення C0506C; повітряний фільтр – металева сітка з масляною ванною та прозорим моноциклоном
- Підігрів повітря: Електрофакельна спіраль
- Система змащення: Комбінована, з насосом і розбризкуванням, масляний фільтр – JX0708
- Тип масла в картері: Моторні масла для дизельних двигунів (М-10Г2К, SAE 5W-30, 10W-30, 10W-40)
- Об’єм масла в картері: 4,5 л
Трансмісія та ходова частина
- Тип трансмісії: Механічна шестеренчаста
- Основна коробка передач: 4 швидкості вперед, нейтраль, 1 швидкість назад
- Додаткові понижуючі коробки: 2 діапазони
- Теоретична швидкість:
- Вперед: 2,11–32,19 км/год
- Назад: 1,68–7,75 км/год
- Тормоза: Задні барабанні, з механічним приводом, сдвоєні педалі
- Стояночний гальмо: Блокування основних гальм важелем
- Блокування диференціала заднього моста: За допомогою важеля
- Передній міст: Ведучий, відключуваний
- Рульове управління: Гідрооб’ємне з окремим насосом і масляним баком; гідроцилиндр – двосторонній симетричний; рукоятка швидкого руління – є
- Розміри шин:
- Передні: 7.50–16
- Задні: 11,2–24
- Колісна база: 1660 мм
- Колея:
- Передніх коліс: 1220, 1440 мм
- Задніх коліс: 1200, 1360, 1400 мм
- Клиренс: 315 мм
- Агротехнічний просвіт: 390 мм
- Мінімальний радіус повороту:
- Без гальм: 3,5 м
- З гальмами: 3,2 м
- Додаткові навантаження: Передні 4×11 кг, задні 2×22 кг
- Масло в трансмісії та передньому мості: ТАП-15 або Silver SAE 85W-90; Gold SAE 80W-90; Platinum SAE 75W-90
- Об’єм масла в трансмісії/ПВМ: 14,0 / 3,0 л
Система охолодження ГОРУ та мастильна система
- Тип масла в ГОРУ: При температурі вище -5°С: масло МГ-46В (МГЕ-46В) або за стандартом ISO 6743/4-82 (масла групи HM); при температурі нижче -5°С: М-15В (с) або за ISO 6743/4-82 (масла групи HV)
- Об’єм масляного бака ГОРУ: 1,2 л
Навісна система
- Задня навісна система: Універсальна 3-точкова з гідропідйомником
- Привід гідропідйомника: Два виносних гідроцилиндра, окремий шестеренчатий гідронасос
- Примусове опускання: Є
- Максимальна вантажопідйомність навісного механізму: 420 кг
- Управління: Гідрораспределитель трисекційний
- Розміщення масла гідропідйомника: Окремо в корпусі підйомного механізму
- Гідравлічні виходи: 4 для підключення навісного обладнання
- Буксирувальне пристрій: Знімна маятникова сережка з вертикальною неповоротною цапфою
- Вал відбору потужності (ВОМ): Задній продовжній, 6 шліців, Ø35; оберти 540/720 об/хв
- Можливість одночасного підключення ВОМ та буксирування: Є
- Бокові розтяжки та укоси: Жорсткі з різьбовою регуляцією довжини
- Робоча рідина гідросистеми: МГ-46В, МГЕ-46В влітку; М-15В (с) взимку
- Об’єм бака гідросистеми: 6 л
Ергономіка та електрообладнання
- Кабіна водія: Відсутня
- Додаткове обладнання кабіни: Немає
- Підніжки: Зліва
- Сидіння водія: Відкидне, на амортизаторі, з регульованою відстанню до керма, без підлокітників
- Панель приладів: П’ять окремих круглих індикаторів, без підсвітки
- Акумулятор: 12 В, 100 А·год
- Вимикач маси: Важільний, негерметичний, розташований зліва над переднім мостом
- Генератор: Перемінного струму, 14 В, потужністю 350 Вт
- Світлове обладнання: Основні передні фари, задня фара, задні фонарі, передні та задні покажчики повороту
- Електророзетка для причепа: Є
- Додаткове електрообладнання: Звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Комплектація та додаткове обладнання
Трактор KENTAVR 244SXU поставляється з металевими передніми та задніми крилами, а також з ящиком для запасних частин (ЗІП), що дозволяє завжди бути готовим до оперативного ремонту та обслуговування.
Переваги та висновки
Трактор KENTAVR 244SXU – це ідеальне рішення для господарств, які потребують надійного, маневреного та продуктивного обладнання. Завдяки потужному дизельному двигуну, сучасній трансмісії, ефективній навісній системі та продуманій ергономіці, ця машина забезпечує високу продуктивність, економію палива та комфортну експлуатацію навіть у важких умовах роботи.
Замовляйте зараз!
Не відкладайте оновлення вашого парку техніки! Замовте трактор KENTAVR 244SXU сьогодні та отримайте надійного помічника для вирішення всіх господарських завдань. Висока продуктивність, ефективність та довговічність гарантують успіх вашого бізнесу!
Умови доставки та оплати
- 🚚 Доставка: Швидка доставка по всій території України (самовивіз або кур’єрська доставка).
- 💳 Оплата: Зручні способи оплати – готівкою при отриманні, банківською карткою або банківським переказом.
Запрошуємо до інтернет-магазину Robotiaga!
Шукаєте якісну техніку, інструменти чи обладнання для своїх потреб? Завітайте до нашого магазину за посиланням: https://robotiaga.com.ua/ua/.
На вас чекає широкий асортимент товарів, вигідні ціни та професійна консультація. Ми пропонуємо зручні умови доставки по всій Україні та гарантійне обслуговування.
Обирайте Robotiaga — ваш надійний партнер у світі техніки! 🛠️
Користувальницькі характеристики | |
---|---|
Інше електрообладнання | Звуковий сигнал, аварійна сигналізація |
Агротехнічний просвіт, мм | 390 |
Безпечний пуск | Блокування стартера педаллю зчеплення |
Блокування диференціалу заднього мосту | Важелем |
Буксирувальний пристрій | Знімна маятникова сережка з вертикальною неповоротною цапфою |
Вал відбору потужності (ВВП) | Задній поздовжній |
Вимикач маси | Важільний, негерметичний, ліворуч над переднім мостом |
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм | 3400x1490x2050 |
Гальмо | На задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі |
Генератор – тип, напруга (В), потужність (Вт) | Змінного струму, 14 В, 350 Вт |
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання | 4 |
Гідроциліндр рульового управління | Двосторонній симетричний |
Додаткове обладнання | Немає |
Додаткове обладнання кабіни | Немає |
Додаткові вантажі передні/задні, (шт. × кг) | 4х11 / 2х22 |
Додаткові понижуючи коробки | 2 діапазони |
Додаткові підніжки | Ліворуч |
Експлуатаційна маса, кг | 1370 |
Електророзетка для підключення причепа | Є |
Задня навісна система | Універсальна 3-точкова з гідропідйомником |
Кaбіна | Немає |
Кабіна водія | Немає |
Кліренс, мм | 315 |
Колісна база, мм | 1660 |
Колісна формула | 4х4 |
Колія задніх коліс, мм | 1200, 1360, 1400 |
Колія передніх коліс, мм | 1220, 1440 |
Комплектація | Металеві передні та задні крила, ящик для ЗІП |
Конструкція бічних розтяжок та укосів | Жорсткі з різьбовим регулюванням довжини |
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг | 420 |
Масляний фільтр системи змащення | JX0708 |
Модель двигуна | KM385BT |
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування | Є |
Муфта зчеплення | Суха, 1-дискова, постійно замкненого типу |
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м | 3,5 |
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м | 3,2 |
Напуга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год | 12 / 100 |
Номінальна витрата палива, г/кВт*год | ≤275 |
Номінальна потужність двигуна, к. с. (кВт) | 24/(17,6) |
Номінальне тягове зусилля, кН | 6.3 |
Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв | 2350 |
Об'єм двигуна, см³ | 1532 |
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв | 540/720 |
Об'єм масляного баку ГОРУ, л | 1,2 |
Об'єм масляного баку гідросистеми, л | 6 |
Об'єм мастила в картері трансмісії/ПВР, л | 14,0 / 3,0 |
Об'єм мастила в картері, л | 4,5 |
Об'єм паливного баку, л | 32 |
Окрема реверсивна коробка | Немає |
Основна коробка передач | 4 швидкості вперед, нейтраль, 1 швидкість назад |
Паливний фільтр грубого очищення | Без датчика наявності води у відстійнику, із пробкою для зливу води |
Паливний фільтр тонкого очищення | C0506C |
Панель приладів | П'ять окремих круглих індикаторів, без підсвічування |
Передня навісна система | Немає |
Передній міст | Ведучий, вимикаючий |
Повітряний фільтр | Металева сітка та масляна ванна. Повітрозабірник винесений нагору. Із прозорим моноциклоном. |
Привід гідропідйомника | Два винесених гідроциліндри, окремий шестеренчатий гідронасос |
Примусове опускання навісної системи | Є |
Підігрів повітря у впускному колекторі | Електрофакельна спіраль |
Розмір задніх шин | 11,2-24 |
Розмір передніх шин | 7.50-16 |
Розміщення мастила гідропідйомника | Окремо в корпусі гідропідйомного механізму |
Розширювальний бочок системи охолодження | Є |
Рукоятка швидкого руління | Є |
Рульове управління | Гідрооб'ємне з окремим насосом та окремим масляним баком |
Світлове електроустаткування | Основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів |
Сидіння водія | На амортизаторі, регулюється за відстанню до керма, без підлокітників |
Система запуску | Електростартер |
Система змащення | Комбінована, з насосом і розбризкуванням |
Система охолодження | Рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією рідини, що охолоджує |
Стоянкове гальмо | Блокування основних гальм за допомогою важеля |
Теоретична швидкість руху вперед, км/год | 2,11-32,19 |
Теоретична швидкість руху назад, км/год | 1,68-7,75 |
Тип двигуна | Дизельний, 4-тактний з безпосереднім упорскуванням |
Тип масла в картері | Моторні оливи для дизельних двигунів М-10Г2К, SAE 5W-30, 10W-30, 10W-40 |
Тип мастила в ГОРУ | За температури вище -5˚С: олива МГ-46В (МГЕ – 46В) або за ISO 6743/4-82 – оливи групи HM. За температури нижче -5˚С: М-15В (с) або за ISO 6743 / 4-82 – мастила групи HV |
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту | ТАП-15 чи Silver SAE 85W-90; Gold SAE 80W-90; Platinum SAE 75W-90 (трансмісійне) |
Тип робочої рідини гідросистеми | МГ-46В, МГЕ-46В влітку, М-15В (с) взимку |
Тип трансмісії | Механічна шестеренчата |
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см²) | 18,5-19,0 (185-190) |
Турбонаддув | Немає |
Управління гідропідйомником | Гідророзподільник трисекційний |
Формула перемикання передач | (4+1)х2 |
Число й розташування циліндрів | 3, вертикальне |
- Ціна: 266 240 ₴