ДТЗ 470БН завдяки клинопасовому приводу має цілу низку відчутних переваг перед мотоблоками з аналогічною потужністю, але прямим шестеренчастим приводом. Насамперед, пасовий привід слугує водночас силовою передачею, зчепленням і елементом системи безпеки. Якщо в процесі роботи ґрунтофрезу раптом заклинить каменем або палицею, пасовий привід амортизує удар і запобіжить пошкодженню двигуна й редуктора. Крім того, мотоблок із пасовим приводом значно легший за вагою й дешевший за ціною, а також простіший та зручніший у керуванні та обслуговуванні.
Бензиновий двигун за однакової потужності коштує дешевше за дизельний, має меншу вагу, що важливо для зручності керування мотоблоком, легко запускається за низьких температурах повітря, створює менше шуму, крім того, простіший та дешевший в обслуговуванні й експлуатації, менш чутливий до якості палива.
Цей мотоблок має кронштейн для переднього навісного обладнання, наприклад, косарки, яку можна легко під’єднати за допомогою вільного струмка на ведучому шківі. Регулювання керма за висотою й кутом повороту швидке та зручне, ширина захоплення фрези змінна: 570 та 810 мм.
На всі мотоблоки ДТЗ надається гарантія 2 роки.
Основні | |
---|---|
Тип | Мотоблок |
Користувальницькі характеристики | |
Тип палива | Бензин |
Модель двигуна | 170F |
Об'єм картера двигуна, л | 0,5 |
Тип мастила в картері трансмісії | ТМ «ДТЗ» ТАД-17 та API GL-5 |
Робочий об'єм двигуна, см3 | 208 |
Інше обладнання | - |
Потужність двигуна, к. с. | 7,0 |
Тип приводу трансмісії | Пасовий, 2 паси |
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг | 73 / 76 |
Спосіб встановлення ґрунтофрези | Замість транспортних коліс |
Ширина захоплення ґрунтофрези, мм | 570, 810 |
ЗІП | У комплекті |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 3,8; 6,8; 10,2/ 5,8 |
Об'єм мастила в катері трансмісії, л | 2,0 |
Транспортні колеса | 4.00-8 |
Спосіб вмикання заднього ходу | Вибором задньої передачі в основній КПП |
Тип привідних пасів | 17X864 |
Кількість передач вперед/назад | 3/1 |
Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв | 36; 60; 89 |
Об'єм системи охолодження, л | - |
Колія коліс, мм | 510 |
Система запуску двигуна | Ручний стартер |
Глибина культивації, мм | До 200 |
Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофрези | 5,5 мм × 235 мм / 24 од. |
Тип охолоджувальної рідини | - |
Вимірювальні прилади | - |
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год | ≤374 |
Тип причіпного пристрою | Мотоблочного типу |
Місткість паливного бака, л | 6,0 |
Номінальні оберти, об/хв | 3000 |
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на колесах/на фрез, мм | 1600×550×700 / 1600×810×800 |
Кількість секцій ґрунтофрези, шт. | 6=(1+2)+(2+1) |
Електрообладнання | - |
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм | 350 |
Струмок для під'єднання активного навісного обладнання | У передній частині |
Тип, ємність АКБ А∙рік | - |
Привід фрези | Ланцюговий привід |
Тип мастила в картері двигуна | ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Тип коробки передач | Шестеренчаста |
Тип та регулювання керма | Швидке регулювання за висотою та напрямком |
Система охолодження двигуна | Повітряне охолодження |
Повітряний фільтр | З виносним повітрозбірником на кермі |
Вал отбора мощности | - |
Тип зчеплення | Натягненням пасів |
Датчик рівня оливи | + |
- Ціна: 18 387 ₴