
Мотоблок ДТЗ 512ДНЕ — К (колеса 5.00-12)
39 921 ₴
37 516 ₴
- В наявності
- Код: 212284
- +380 (66) 872-26-82Сергій
Опис мотоблоку ДТЗ 512ДНЕ - К (колеса 5.00-12)
Оскільки ДТЗ 512ДНЕ-К – найпотужніший серед дизельних мотоблоків «ДТЗ», встановлення на нього електростартера є цілком обґрунтованим рішенням, що дозволяє значно полегшити запуск двигуна, особливо в холодну пору року.
Решта оснащення цієї моделі аналогічне моделі ДТЗ 512ДН-К: надійний двигун потужністю 12 к.с., прямий привод на коробку передач, безпечне дискове зчеплення нормально розімкнутого типу, високоефективний повітряний фільтр із прозорим циклоном.
Мотоблоки ДТЗ-К оснащуються КПП нового типу. Основні переваги нової КПП:
- окрема передача назад/реверс в КПП (легше контролювати, яка саме передача увімкнена);
- знижена швидкість обертання 1-ї передачі (краще і точніше працювати з навісним обладнанням);
- розбірна задня кришка корпусу;
- посилене кріплення під активне навісне обладнання;
- візуальний датчик контролю рівня оливи в КПП;
- збільшення потужності двигуна дозволило укомплектувати мотоблок ширшою ґрунтофрезою з максимальною шириною захоплення 1400 мм. Це найбільше захоплення фрези серед мотоблоків «ДТЗ».
У комплекті великі колеса 5.00-12, на них встановлені обгінні розблокіратори, які значно полегшують поворот і розворот мотоблока.
На всі мотоблоки «ДТЗ» надається гарантія 2 роки.
| Основні | |
|---|---|
| Тип | Мотоблок |
| Користувальницькі характеристики | |
| Тип палива | Дизель |
| Модель двигуна | 188FАЕ |
| Об'єм картера двигуна, л | 1,3 |
| Тип мастила в картері трансмісії | ТМ «ДТЗ» ТАД-17 та API GL |
| Робочий об'єм двигуна, см3 | 438 |
| Інше обладнання | Диски захисту рослин |
| Потужність двигуна, к. с. | 12,0 |
| Тип приводу трансмісії | Прямий шестеренчастий |
| Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг | 143 / 146 |
| Спосіб встановлення ґрунтофрези | Замість транспортних коліс |
| Ширина захоплення ґрунтофрези, мм | 880, 1140, 1400 |
| ЗІП | У комплекті |
| Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 1,1; 5,5; 9,4/1,7 |
| Об'єм мастила в катері трансмісії, л | 2,6 |
| Транспортні колеса | 5.00-12 з обгінними разблокіраторами |
| Спосіб вмикання заднього ходу | Вибором задньої передачі в основній КПП |
| Тип привідних пасів | Немає |
| Кількість передач вперед/назад | 3/1 |
| Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв | 16; 83; 140 |
| Об'єм системи охолодження, л | Немає |
| Колія коліс, мм | 600 |
| Система запуску двигуна | Електростартер, ручний стартер |
| Глибина культивації, мм | До 200 |
| Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофрези | 5,5 мм × 235 мм / 40 од. |
| Тип охолоджувальної рідини | Немає |
| Вимірювальні прилади | Немає |
| Номінальна витрата палива, г/кВт∙год | 366 |
| Тип причіпного пристрою | Мотоблочного типу |
| Місткість паливного бака, л | 4,0 |
| Номінальні оберти, об/хв | 3000 |
| Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на колесах/на фрез, мм | 1780х670х910 / 1780х1400х805 |
| Кількість секцій ґрунтофрези, шт. | 10=(3+1+1)×2 |
| Електрообладнання | Акумулятор 28 А•год, замок запалювання |
| Діаметр ротора ґрунтофрези, мм | 360 |
| Струмок для під'єднання активного навісного обладнання | Немає |
| Тип, ємність АКБ А∙рік | Свинцево-кислотна, 28 |
| Привід фрези | Прямий із конічним редуктором |
| Тип мастила в картері двигуна | ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
| Тип коробки передач | Шестеренчаста |
| Тип та регулювання керма | Швидке регулювання за висотою та напрямком |
| Система охолодження двигуна | Повітряне охолодження |
| Повітряний фільтр | Багатоступеневий фільтр із прозорим циклоном |
| Вал отбора мощности | Задній поздовжній, під шпонку Ø18, L=24 |
| Тип зчеплення | Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні |
| Датчик рівня оливи | Немає |
- Ціна: 37 516 ₴


