Продавець Інтернет-магазин "Роботяга" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
237 відгуків
УВАГА! Для отримання додаткових знижок телефонуйте!
+380 (97) 389-80-37
Інтернет-магазин Роботяга
Кошик

Мотоцикл Spark SP200R-25B

43 460 ₴

  • Немає в наявності
Мотоцикл Spark SP200R-25B
Мотоцикл Spark SP200R-25BНемає в наявності
43 460 ₴
+380 (97) 389-80-37
Дмитро
+380 (97) 389-80-37
Дмитро
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
*ОСНОВНІ ПАРАМЕТРИ
Тип мотоцикла Дорожній легкий
Робочий об'єм двигуна, см3 200
Максимальна швидкість, км/год 105
Кількість місць Двомісний
Вантажність, кг 150
Об'єм паливного бака, л. 10,0
Номінальна витрата палива, л/100 км 2,8
Висота сидіння водія, мм 800
Колісна база, мм 1240
Конструкційна маса, кг 115
*ЭРГОНОМИКА
Приладна панель Комбінована. Механічний спідометр, індикація: номер передавання, дальнє світло, повороти, вхідний дзвінок.
Передня оптика Фара вбудована в обтічник, з лампою розжарювання. Вказівники поворотів із лампами розжарювання.
Задня оптика Задній ліхтар вбудований у обтічник крила, комбінований: гальмо, габарит, зі світлодіодною матрицею. Вказівники поворотів із лампами розжарювання
Протиугінна сигналізація Немає
Сидіння Спортивного типу, напівжорстке, дворівневе, повної довжини
Блокування повороту керма Замок на стійці керма
Блокування замка запалювання Немає
Задний багажник Повнорозмірний
Кофр для мотошолома Немає
Комплект інструменту (зип) Стандартний
Захисна накладка на глушнику Хромована
Захисна накладка на випускній трубі Немає
Дуги безпеки Немає
Захист ніг пасажира Немає
Підніжки водія Невідкидні
Підніжки пасажира Відкидні
Додатково Гофровані чохли на стійках передньої вилки
*Дивомірець
Модель двигуна FT164FML
Номінальна потужність, кВт (л.с.) 9,75 / 13,2
Тип двигуна Одноциліндровий, чотиритактний, карбюраторний, з верхнім розташуванням клапанів і балансувальним валом
Тип палива Бензин з октановим числом не нижче 92
Тип охолодження Повітряне охолодження
Діаметр циліндра, хід поршня, мм  
Максимальні оберти колінчастого вала, об/хв 7500
Кількість і розміщення клапанів 2, верхнее
Розміщення розподільного вала Верхнее
Балансувальний вал Нижній
Система подавання палива Самотек
Паливні фільтри Полімерна сітка в горловині бака, металева сітка на паливному крані
Повітряний фільтр Багаторазовий поролоновий
Оливний фільтр Полімерна сітка
Об'єм картера двигуна та коробки передач, л 1,0
Тип моторної оливи Напівсинтетична моторна олива класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів
Коробка передач Механічна 5-ступенева, послідовна (схема 1-0-2-3-4-5)
Зчеплення Механічне, багатодискове, в олійній ванні
Тип стартера Електростартер, кікстартер
Запалювання Електронне, CDI
Привод заднього колеса Ланцюгове передавання 14/40 відкрите
Напруга бортової електромережі, В 12
Генератор, (напруга, В)/ (потужність, Вт) 14/85
АКБ тип, ємність, А·год 9
*ШАССІ
Рама Дуплексний, трубчастий каркас
Диск переднього колеса Легкосплавний литий 5-спіцевий
Диск заднього колеса Легкосплавний литий 5-спіцевий
Підвіска переднього колеса Телескопічна вилка
Підвіска заднього колеса Маятникова з двома амортизаторами
Амортизатори передні Олійні
Амортизатори задні Пружинно-оливні
Тип переднього гальма Дисковий гідравлічний
Тип заднього гальма Барабанний механічний
Гальмівна рідина DOT 3, DOT 4
Розмір шин: передня/задня 2,75-18 / 3,00-18
Тип протектора, передній/задній Дорожній високопрофільний "анфальт/ґрунт"
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм 1945х710х1122

Опис мотоцикла SP200R-25B

SPARK SP200R-25B — мотоцикл із сучасним дизайном і технічними характеристиками.  SP200R-25B можна експлуатувати як на асфальтному покритті, так і на ґрунтових дорогах. Стильний лаконічний дизайн бензобака, у поєднанні з піднятою і злегка скошеною вперед лінією пасажирського сидіння, надає мотоциклу явну схожість із його спортивними побратими вищого класу.

Ця схожість посилюється обтічним вітровим щитком із фарою трапецеїдальної форми, профільованими бічними захисними накладками головки циліндра, «перегоновим» щитком переднього колеса, подовженим заднім крилом.

Завершується спортивний образ великим заднім ліхтарем динамічної форми, вбудованим у обтікання сидіння. 

Прекрасно себе зарекомендував 200-кубовий одноциліндровий чотиритактний карбюраторний верхнеклапанник моделі 164FML з балансувальним валом розвиває потужність 13,2 л.с. (9,75 кВт) за 7500 об/хв.

Максимальний крутний момент — 7,0 Нм за 5000 об/хв. Цього більш ніж достатньо, щоб без проблем переміщатися з повним завантаженням на крейсську швидкість 85 км/год, а часом і швидше.

Запалювання електронне, CDI. Охолодження — повітряне, традиційне для цього класу техніки. Паливо — неетильований бензин з октановим числом не нижче 92. Тип моторної оливи — напівсинтетична моторна класу SG, SF або вище для 4-тактних мотоциклетних двигунів.

Трансмісія та ходова частина цілком традиційні для класичної схеми: ланцюговий привод із лівим розташуванням зірочок, задня підвіска — маятникова, на двох амортизаторах, передня підвіска — перевернутого типу.

Коробка передач п'ятишвидкісна, послідовна, нейтраль між першим і другим передачами. Номер увімкненого передавання висвічується на панелі приладів. Зчеплення механічне, багатодискове, в олійній ванні. Переднє гальмо дискове, гідравлічне, заднє — барабанне, механічне.

Нові регульовані газомасляні амортизатори для заднього колеса з крученою пружиною змінного кроку та ресивером забезпечують плавний хід і чудову керованість за будь-якого завантаження. П'ятисанцювальні колеса — легкі та міцні одночасно — покращують і без того непогану динаміку розгону.

Оскільки цей мотоцикл не призначений для далеких експедицій і спортивних рекордів, 8-літрового паливного бака цілком досить, щоб за середньої витрати 3 літри на 100 км проїхати 270 км: а навіщо возити із собою зайву вагу, якщо завжди можна заправитися на будь-якій автозаправці. Але на всяк випадок аварійний запас однаково є: досить перемкнути паливний кран у потрібну позицію.

Технічне обслуговування мотоцикла порівняно просте, не вимагає дорогих спеціальних інструментів і матеріалів, може бути виготовлене в мотомайстернях або самостійно в гаражі. Тобто SPARK SP200R-25B — невибаглива та надійна «робоча конячка», але водночас дуже зручна, різальна, маневрена та з чудовим дизайном.

Характеристики
Основні атрибути
ВиробникSPARK
Країна виробникКитай
ТипМотоцикл
Охолодження двигунаПовітряне
Головна передачаЛанцюгова
Користувальницькі характеристики
Ширина, мм710.0000
Тип паливаБензин
Тип двигунаЧотиритактний
Тип запускуЕлектростартер та кікстартер
Потужність, кВт9.7500
ЗчепленняМеханическое
КомплектаціяМотоцикл в зборі; Керівництво з експлуатації з гарантійним документацією та копія сертифіката; Набір інструментів.
Витрата палива2.8000
РамаДуплексна,трубний каркас
Вантажопідйомність, кг150.0000
Потужність, л. с.13.2000
Батьківщина брендуУкраїна
БагажникЗадній
Об'єм картера двигуна і коробки передач, л1.0000
Об'єм бензобака, л10.0000
Тип переднього гальмаДискові гідравлічні
Макс. швидкість, км/год105.0000
Глибина, мм1945.0000
Рабочий объем двигателя, куб.см200.0000
Розмір задньої шини3.00-18
Розмір передньої шини2.75-18
Напруга бортової мережі, В12
Тип заднього гальмаБарабанний механічний
Об'єм двигуна, куб. см200.0000
Підвіска переднього колесаТелескопічна вилка
Подвеска заднего колесаМаятникова, з двома амортизаторами
Тип маслаПолусинтет. моторне масло SG, SF
Інформація для замовлення
  • Ціна: 43 460 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner