Корзина
135 отзывов
УВАГА! Для отримання додаткових знижок телефонуйте!
Интернет-магазин Роботяга
+380(68)397-85-92
+380683978592

Трактор DW 244AHTXC

ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Номінальна потужність двигуна, к.с. (кВт) 24 (17,6)
Колісна формула 4х4
Номінальне тягове зусилля, кН 5,8
Рульове управління гідрооб’ємне
Формула перемикання передач (4+1)х2
Муфта зчеплення однодискова, суха
Кабіна
Габаритні розміри (Д х Ш х В), мм 3450х1460х2300
Експлуатаційна маса, кг 1525
ДВИГУН
Модель двигуна JDM385
Тип двигуна дизельний, 4-тактний, з безпосереднім впорскуванням
Число й розташування циліндрів 3, вертикальне
Об'єм двигуна, cм3 1532
Турбонадув
Номінальні оберти колінчастого валу, об/хв 2300
Номінальна витрата палива, г/кВт*год ≤275
Тиск упорскування палива, МПа (кгс/см2) 18,5-19,0 (185-190)
Система запуску електростартер
Безпечний пуск блокування стартера педаллю зчеплення
Система охолодження рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією охолоджувальної рідини
Розширювальний бочок системи охолодження +
Об’єм паливного баку, л 18,5
Паливний фільтр грубого очищення WBF1235 без датчика наявності води у відстійнику, з пробкою для зливу води
Паливний фільтр тонкого очищення СХ7085
Повітряний фільтр контактно-масляний: високий повітрозабірник із прозорим циклоном, масляна ванна, металева сітка
Підігрів повітря у впускному колекторі електрофакельна свічка
Декомпресор
Система змащення комбінована, насосом і розбризкуванням
Масляний фільтр системи змащення +
Тип масла в картері моторні масла для дизельних двигунів М-10Г2К, SAE 5W-30, 10W-30, 10W-40
Об’єм мастила в картері, л 4,0
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА
Тип трансмісії механічна шестеренчаста
Муфта зчеплення суха, 1-дискова, постійно замкнутого типу
Основна коробка передач 4 швидкості
Додаткові понижуючи коробки 2 діапазони
Окрема реверсивна коробка
Теоретична швидкість руху вперед, км/год 2,11-32,19
Теоретична швидкість руху назад, км/год 1,68; 7,75
Гальма на задніх колесах, барабанні, з механічним приводом, здвоєні педалі
Стоянкове гальмо блокуванням основних гальм за допомогою важеля
Блокування диференціалу заднього мосту важелем
Передній міст ведучий, вимикальний
Рульове курування гідрооб’ємне з окремим насосом і окремим масляним баком
Гідроциліндр рульового управління двосторонній симетричний
Рукоятка швидкого руління +
Розмір передніх шин 7.50-16
Розмір задніх шин 11.2-24
Колісна база, мм 1720
Колія передніх коліс, мм 1220, 1440
Колія задніх коліс, мм 1120 - 1450
Кліренс, мм 300
Агротехнічний просвіт, мм 350
Мінімальний радіус розвороту без гальм, м 3,5
Мінімальний радіус розвороту з гальмом, м 3,1
Додаткові вантажі передні / задні, (шт. х кг) 4х12 / 2х22
Тип мастила в картері трансмісії та переднього мосту трансмісійне ТАП-15, ТАД-17, Silver SAE 85W-90; Gold SAE 80W-90; Platinum SAE 75W-90
Об’єм мастила в картері трансмісії/ПВМ, л 14,0 / 3,0
Тип мастила в ГОРУ МГ-46В, МГЕ-46В влітку М-15В(С) взимку
Об’єм масляного баку ГОРУ, л 1,2
НАВІСНА СИСТЕМА
Задня навісна система універсальна 3-точкова з гідропідйомником
Привід гідропідйомника вбудований гідроциліндр, окремий шестеренчастий гідронасос
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг 420
Управління гідропідйомником гідророзподільник трипозиційний
Розміщення мастила гідропідйомника окремо в порожнині гідропідйомного механізму
Гідравлічні виходи для підключення навісного обладнання 2 (1 напір/злив, 1 злив) зі швидкорозривними муфтами, керування від основного гідророзподільника
Передня навісна система
Буксирувальний пристрій знімна маятникова серга з вертикальною неповоротною цапфою
Вал відбору потужності (ВВП) задній, поздовжній, 6 шліців, Ø35
Оберти валу відбору потужності (ВВП), об/хв 540 / 720
Можливість одночасного підключення ВВП та буксирування +
Конструкція бічних розтяжок та укосів нижні тяги не регулюються, центральна верхня тяга, вертикальні стійки та бічні розтяжки – плавно по різьбі
Тип робочої рідини гідросистеми МГ-46В, МГЕ-46В влітку М-15В(С) взимку
Об’єм масляного баку гідросистеми, л 4,5
Додаткове обладнання
ЕРГОНОМІКА, ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ
Кабіна водія +
Додаткове обладнання кабіни обігрівач салону, вентилятор, фіксатори провітрювання, передній склоочисник
Додаткові підніжки з лівого боку
Сидіння водія на амортизаторі, регулюється за відстанню до керма, без підлокітників
Панель приладів п’ять окремих круглих індикаторів, без підсвічування
Напруга та ємність акумуляторної батареї , В / А*год 12 / 80
Вимикач маси на рамці переднього моста ліворуч
Генератор – тип, напруга (В),потужність (Вт) змінного струму, 14, 350
Світлове обладнання основні передні фари, задня фара, задні ліхтарі, передні та задні покажчики поворотів, передні додаткові фари
Електророзетка для підключення причепа +
Інше електрообладнання звуковий сигнал, аварійна сигналізація
Комплектація

металеві передні крила з гнучкими бризковиками, таблички для кріплення номерних знаків, капот із гідропідйомником

Повнопривідний універсальний трактор потужністю 24 к.с. – оснащений трициліндровим двигуном із вертикальним розташуванням циліндрів. Напівпрозорий циклон дає змогу стежити за забрудненістю повітряного фільтра. На тракторі встановлено гідравлічне рульове управління (ГОРУ) для більш зручного й комфортного керування. Формула перемикання передач – (4+1)х2. Задня навісна система модернізована й має посилені нижні тяги. Встановлено широкі передні 7.50‑16 і задні 11.2‑24 шини. Кабіна на тракторі DW 244AHTXС зручна, з круговим склінням і системами забезпечення мікроклімату, додатковими фарами, комфортним регульованим кріслом із ременем безпеки.

 

 Конструктивні особливості:

 

  • Економічний і надійний 3-циліндровий двигун
  • Великий зручний паливний бак
  • Магістраль повернення палива від форсунок
  • Прозорий циклон на повітрозабірнику повітряного фільтра
  • Електрофакельна система підігріву повітря у вхідному колекторі
  • Глушник і коліно глушника закриті захисним кожухом за всією довжиною
  • Безпечний пуск із блокуванням від педалі зчеплення
  • Вал відбору потужності 2-швидкісний: 540/720 об/хв
  • Навісна система з посиленими нижніми тягами та гідропідйомником
  • Гідросистема з окремими гідронасосом та масляною ванною
  • Буксирувальний пристрій – швидкознімна маятникова тяга
  • Передній ведучий міст портального типу з високими бічними редукторами
  • Гідрооб’ємне рульове управління з окремими бачком і гідравлічним насосом
  • Високі кліренс та агротехнічний просвіт
  • Просторе місце оператора
  • Зручне розташування систем керування
  • Коробка передач із розширеним швидкісним діапазоном 8+2
  • Великі широкі колеса, передні 7.50-16, задні 11.2-24
  • Задні гальма барабанного типу
  • Роздільні гальма задніх коліс
  • Регульована передня та задня колії
  • Блокування диференціала заднього моста

Комплектація: 

 

  • Комфортне регульоване сидіння з амортизатором
  • Інформативна панель приладів: цифровий тахометр і лічильник мотогодин, цифровий покажчик рівня палива, стрілковий вольтметр, стрілкові індикатори температури двигуна й тиску масла в системі змащення двигуна
  • Додаткова підніжка з високим рифленням
  • Рукоятка швидкого рулювання
  • Запобіжники зі світлодіодною індикацією виходу з ладу
  • Електрична розетка для причепа
  • Сучасні лінзовані фари
  • Амортизатор капота
  • Надійні замки капота
  • Великі дзеркала заднього виду
  • 2 гідравлічні виходи зі швидкороз’ємними муфтами
  • Передні навісні вантажі
  • Вантажі задніх коліс
  • Крила передніх коліс із гнучкими бризковиками
  • Вимикач маси
  • Задня додаткова фара
  • Переднє кріплення для реєстраційних номерів